30. dec. 2009

Nemt studiejob


Her er et forslag til et rigtig godt job, som er nemt og velbetalt.

Pelsauktion i Glostrup 5x årligt.

Det giver 135,- / timen i hverdage og 250,- / timen i weekender. Du arbejder normalt 8-12 timer i træk, så på 2-3 dage kan man let tjene mellem 6000 og 8000 for få dages arbejde.

Det er frit for alle, man ringer bare ud 2-3 uger i forvejen inden auktionen starter.



Arbejdet går ud på at du viser forskellige kunder rundt i nogle lager hale og finder de skind de gerne vil se. Alle skind har numre og de viser dig hvilke numre de gerne vil se. Du skal ikke have nogen form for viden eller fortælle om skindet. Det eneste du laver er bare at hente det skind de vil se og så sætte det på plads igen. Super enkelt.
Der er madordning så alle måltider er inkluderet i arbejdet for 30 kr pr. dag, som bliver trukket af din løn.



Tjek hjemmesiden for at læse mere.
http://www.kopenhagenfur.com/auction...ction+schedule

Det eneste du skal gøre er at ringe der ud og fortælle at du gerne vil arbejde de og de dage, at du er hårdt arbejdende osv.... Eventuelt kan du bruge Claus som reference og sige, at han anbefaler stedet.

1 kommentar:

  1. Ang arbejdet.

    Der er nok til alle. Det kræver bare at du ringer i god tid. 2-3 uger før auktionen. Det kræver ingen erfaring på nogen måde og ALLE kan få det.

    Ang. timer så afhænger det af hvor mange kunder der er pr. gang. Det svinger lidt alt efter hvor store auktionerne er. På en god dag kan du få imellem 12-13 timer. Jeg har været på arbejde i dag i 12 timer. Gennemsnit er normalt imellem 8-10 timer pr dag. Og det løber alligevel op. Jeg regner med at tjene ca 8000 kr før skat for de 3 dage jeg er der i denne weekend.
    En god ting er at når du arbejder der ude så er du dækket under de fastansattes overenskomst, hvilket betyder at du får de samme rettigheder som de fastansatte. En af de gode ting der er at når du først er mødt, så må de ikke sende dig hjem før der er gået min. 6 timer, hvilket vil sige at hvis der ikke er nogle kunder en dag, så må de ikke sende dig hjem før du har været der i min. 6 timer. Så kan du i realiteten bare sidde og fede den i 6 timer hvor du får imellem 135-250 kr i timen alt efter om det er hverdag eller weekend. Personligt har jeg prøvet sidste år i december hvor jeg sad en hel auktion (4 dage) og lavede ingenting fordi der ikke var særlig mange kunder. Jeg sad bare og læste op til eksamen og fik løn imens, og så sikrede jeg mig ovenikøbet et 10 tal til eksamen, fordi jeg havde fået læst så grundigt

    Ang glæden ved arbejdet, så vil jeg sige at arbejdet i sig selv kan godt blive lidt trivielt. Det er utrolig let og læner sig lidt opad lager arbejde i længden. Men det faktum at du er der så få gange om året gør det bare anderledes, så virker det ikke så slemt.

    Derudover så er det super hyggeligt at møde en masse nye mennesker der ude, både piger, drenge og især kunderne, der kommer fra hele verden.
    De er normalt rigtig venlige også kan du stå og snakke med dem imens du arbejder. Det er super fedt og en god måde at udvide sit netværk på.

    Overall er det helt sikkert noget der er værd at anbefale, og jeg har det sådan nu, at jeg faktisk glæder mig til at komme der ud, fordi man jeg aldrig hvad dagen bringer og hvem du møder.

    SvarSlet

Hvis du har spørgsmål eller ris/ros, så smid gerne en kommentar.