20. jun. 2013

Næsten gratis gaver - fortsat

Endnu engang kan vi stolt præsentere vores test af en medlemsklub, nemlig lotto24.dk Indmeldelsesomkostningerne er 1 krone, men glemmer du at opsige dit VIP abonnement, så vil du blive opkrævet 299 kroner per måned. Så ønsker du kun billige velkomstgaver, så kan du følge vores guide. Lotto24.dk tilbyder på nuværende tidspunkt følgende velkomstgaver:

Denver mp3-afspiller (shuffle)

Digitalkamera

2 kg kaffe



15 zapp is

Bodum kugle grill

Valgfrit grillkød fra dit nærmeste supermarked / slagter

Vinesso vinkøler

48 stk. Ferrero Rocher

5MP kamera

200kr SuperGavekort


Afmelding af medlemsskab:
Vælg det link, som indeholder den ønskede velkomstgave (ovenfor) Login på lotto24.dk og udfyld dine oplysninger. Samtidig skal du uploade et billede af dit sygesikringsbevis (slør evt. dit cpr-nummer og stregkode). Når dine oplysninger er godkendt indenfor et par dage, så får du mail med din gave eller besked om, at gaven er afsendt. Afmeld dig på hjemmesiden under din profil (VIP varer 14 dage, du kan ikke afmelde dig før efter 24 timer) Du får en email bekræftelse på din afmelding.

Blækpatroner & Lasertoner - Køb dem hos iBob.dk - Klik her

5 kommentarer:

  1. Det virker super godt - man kan dog kun bestille en gave per adresse :(

    SvarSlet
  2. Fantastisk - jeg har lige modtaget mit supergavekort på 200,- !!!

    SvarSlet
  3. Når jeg trykker på linket, så kommer jeg bare ind på google,?

    SvarSlet
  4. Hvis du ryger ind på google, så prøv at højreklikke på linket og gem adresse som.

    Derefter kopier dem op i adressefeltet. F.eks. http://www.lotto24.dk/c/491/3864/

    Det virker hvis du skriver det manuelt.
    - Jeg har netop modtaget mit digitalkamera :-)

    SvarSlet
  5. Nogen som ved hvor længe man skal vente, før man er at betragte som en ny kunde igen? :)

    SvarSlet

Hvis du har spørgsmål eller ris/ros, så smid gerne en kommentar.